ΑΙΣΧΡΟΝ ΕΣΤΙ ΣΙΓΑΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΑΣΗΣ ΑΔΙΚΟΥΜΕΝΗΣ.

ΜΗΤΡΟΣ ΤΕ ΚΑΙ ΠΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΤΙΜΙΩΤΕΡΟΝ ΕΣΤΙ Η ΠΑΤΡΙΣ.

Κοινή Δήλωση 5 Συνταγματολόγων
Thursday
23/02/2017
13:24 GMT+2
Προτάσεις Απελευθερωτικής Συνέργειας G-M-R Μνημόνια Σύνταγμα
0

Βρήκαμε μια παλιά ανάρτηση από το site http://papageorgopoulos.blogspot.gr/2012/02/5.html?m=1, με τίτλο “ Κοινή Δήλωση 5 Συνταγματολόγων”.

Την κοινή αυτή δήλωση την ακύρωσαν με τις πράξεις τους, ήδη από τους 5 οι 2 , και το μεγάλο ερώτημα είναι το γιατί;;;

Στο “γιατί” απαντούμε : Το ακύρωσαν γιατί κάνουμε (όλοι οι Έλληνες μηδενός εξαιρουμένου) πως δεν ξέρουμε ότι το είπαν.

Την αναρτούμε, μετά από 5 ολόκληρα χρόνια προκειμένου να σχολιάσουμε:

Πώς αντιμετωπίζουμε την (ξεχασμένη ; ) κοινή δήλωση των 5 συνταγματολόγων;

Κατ αρχήν καθένας ξεκινάει από την προσωπική του ευθύνη έναντι του 120Σ. Μετά συνδέει το κάθε ειδικό με άλλα ειδικά και όλα τα ειδικά με το Γενικό. Παράλληλα κάνουμε ανάλυση του Γενικού προς τα ειδικά. Μετά σκεφτόμαστε τι κάνουν οι άλλοι…

Εν προκειμένω υπάρχει μεθοδολογία χειρισμού της δήλωσης των 5 συνταγματολόγων.

1. Παραβίαση θεμελιωδών αρχών εθνικού και διεθνούς δικαίου και ελληνικού συντάγματος.

2. Η παραβίαση έγινε με εκβιασμούς (αρχικά από δανειστές μετά συνεχίστηκε από κυβερνώντες, ηγεσία Δικαιοσύνης και συνενόχους, με δόλια παραπλάνηση, εκβιασμούς, αντίποινα, εξαγορές, ψευδείς ένορκες καταθέσεις, παραβίαση ενεργητική η παθητική του όρκου βουλευτών, ευρωβουλευτών, υπουργών και πολιτικών υπευθύνων υπουργείων, και παντός δια δημοσίας η κρυφής, πράξης και δήλωσης συνενόχου).

3. Όλα τα παραπάνω αναδεικνύονται με τον πάντα επιστημονικά τεκμηριωμένο επιθετικότερο κατά περίπτωση δυνατό τρόπο, δικαιϊκά, δικονομικά, κινηματικά, και τότε και μόνο τότε είναι ικανές οι προϋποθέσεις για πολιτική ανατροπή, έστω και κοινοβουλευτική (όχι όμως με κομματική και ατομική αποδοχή του “βουλευτικού πλουσιοπάροχου” ομού μετά των δυνάμεων κατοχής).

4. Όσο μεγαλύτερο το δημόσια ατομικό και συλλογικό μέγεθος αυτής της επίθεσης, τόσο η πιθανότητα απελευθέρωσης και αναγέννησης της πατρίδας μεγαλώνει.

1111

ΚΟΙΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

Των καθηγητών Συνταγματικού Δικαίου (από 13 Φεβ. 2012)

Γιώργου Κασιμάτη, Ομότιμου Καθηγητή Πανεπιστημίου Αθηνών

Ανδρέα Δημητρόπουλου, Καθηγητή Πανεπιστημίου Αθηνών

Γιώργου Κατρούγκαλου, Καθηγητή Πανεπιστημίου Θράκης

Ηλία Νικολόπουλου, Καθηγητή Παντείου Πανεπιστημίου

Κώστα Χρυσόγονου, Καθηγητή Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης


Αισθανόμαστε την υποχρέωση να επισημάνουμε προς τη Βουλή και τον ελληνικό λαό ότι το κείμενο, το οποίο καλείται σήμερα να ψηφίσει η λαϊκή αντιπροσωπεία, παραβιάζει κατάφωρα θεμελιώδεις διατάξεις του Συντάγματος και του ευρωπαϊκού και διεθνούς δικαίου για τους λόγους που ακολουθούν:

(more…)

Στίγκλιτς: Το μνημόνιο έσωσε τις γαλλογερμανικές Τράπεζες, όχι την Ελλάδα
Friday
29/07/2016
18:10 GMT+2
Κείμενα Γνώμης Μνημόνια Τζόζεφ Στίγκλιτς Τράπεζες
0

_.

 

 

 

 

Τζόζεφ Στίγκλιτς, 29 Ιουλίου 2016

 

 

 

 

Όχι πως δεν το γνωρίζαμε, αλλά, είναι διαφορετικό όταν ακούγεται από έγκυρα χείλη.

Το πρώτο πρόγραμμα διάσωσης της Ελλάδας το 2010 σχεδιάστηκε για να σωθούν οι γαλλικές και γερμανικές τράπεζες, ανέφερε ο νομπελίστας οικονομολόγος Τζόζεφ Στίγκλιτς σε συνέντευξη που παραχώρησε στους New York Times.

Τα κεφάλαια του προγράμματος, όπως παρατηρεί, κατευθύνθηκαν αμέσως προς τις τράπεζες κι ότι αυτό ωφελούσε περισσότερο άλλες ευρωπαϊκές χώρες κι όχι για την Ελλάδα. Επίσης, ανέφερε ότι σε συγκεκριμένα σημεία του προγράμματος, φαίνεται ότι αυτό εξυπηρετούσε ομάδες ειδικού ενδιαφέροντος μέσα στην ευρωζώνη.

Η συνέντευξη έγινε με αφορμή το νέο του βιβλίο «The Euro», όμως δεν δίστασε να σχολιάσει το οικονομικό μοντέλο της Ευρωζώνης που, σύμφωνα με τον ίδιο, ακολουθεί εκείνο των Ηνωμένων Πολιτειών. Ο ίδιος εξηγεί ότι στην Ε.Ε. δεν υπήρξε η ενοποίηση που χρειάζεται για να στηριχτεί ένα τέτοιο εγχείρημα.

Ακόμα, ο Στίγκλιτς λέει ότι ο πυρήνας της ΕΕ είναι φιλελεύθερος και πως προσπαθεί να επιβάλλει μέτρα λιτότητας και να καταπνίξει τα εργατικά συνδικάτα. Δεν διστάζει επίσης να ρίξει το φταίξιμο για τις κακές αποδόσεις πολλών ευρωπαϊκών οικονομιών στο ευρώ.

Σύμφωνα με τον ίδιο, για να καταστεί το ευρώ βιώσιμο χρειάζεται μια τραπεζική ένωση που θα διασφαλίζει τις καταθέσεις. Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) θα πρέπει επίσης να επικεντρώνεται και στην απασχόληση και όχι μόνο στον πληθωρισμό.

Όπως όμως τόνισε, «οι ηγέτες της ευρωζώνης δεν έχουν λάβει το μάθημα τους ακόμα».

Σημειώνεται ότι οι συγκεκριμένες δηλώσεις ήρθαν μία ημέρα πριν την δημοσίευση της έκθεσης του Ανεξάρτητου Γραφείου Αξιολόγησης του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, η οποία αναγνωρίζει τα λάθη στο πρώτο χρηματοδοτικό πρόγραμμα της Ελλάδας.

«Η Ελλάδα έθεσε πρόσθετες και μοναδικές προκλήσεις. Με απαράμιλλη διεθνή στήριξη, η χώρα προχώρησε σε μία αξιοσημείωτη δημοσιονομική προσαρμογή. Ωστόσο η χώρα επλήγη σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από ό,τι οι άλλες χώρες εξαιτίας των αντιδράσεων που εκδηλώθηκαν από οργανωμένα συμφέροντα, από σοβαρά προβλήματα εφαρμογής του προγράμματος, καθώς και από τις επαναλαμβανόμενες πολιτικές κρίσεις. Τα παραπάνω οδήγησαν σε πολλαπλές κρίσεις, υπονομεύοντας έτσι την εμπιστοσύνη προς τη χώρα, αφήνοντας τον φόβο του Grexit να επικρέμεται. Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα η ύφεση στη χώρα να είναι πολύ βαθύτερη σε σχέση με τις αρχικές προβλέψεις του Προγράμματος», είχε δηλώσει μετά την δημοσίευση της έκθεσης η διευθύντρια του Ταμείου, Κριστίν Λαγκάρντ.

Η κυρία Λαγκάρντ αναγνωρίζει ότι κανένα από αυτά τα εμπόδια που προέκυψαν κατά την εφαρμογή του Προγράμματος δεν είχε προβλεφθεί εκ των προτέρων, με αποτέλεσμα το πρώτο πρόγραμμα να αποδειχθεί εξαιρετικά αισιόδοξο. «Παρά ταύτα η Ελλάδα παρέμεινε μέλος της ζώνης του ευρώ, επιτυγχάνοντας έτσι τον βασικό στόχο που είχε τεθεί εξ αρχής, τόσο από την ίδια τη χώρα όσο και από τα υπόλοιπα μέλη της ευρωζώνης».

 

Πηγή: reporter.gr

 

 

Έκκληση Μ. Θεοδωράκη και άλλων προσωπικοτήτων να «διακοπεί η μνημονιακή πορεία υποδούλωσης»
Thursday
30/07/2015
23:33 GMT+2
Επιστημονική τεκμηρίωση υπέρ του εθνικού νομίσματος Γεώρ. Κασιμάτης Δημοψήφισμα Μίκης Θεοδωράκης Μνημόνια
0

_.

 

 

 

 

Μ. Θεοδωράκη & άλλες προσωπικότητες, 30 Ιουλίου 2015

 

 

 

 

 

 

«Να γίνει σεβαστή η βούληση του ελληνικού λαού με το δημοψήφισμα της 5ης Ιουλίου»

Έκκληση Μ. Θεοδωράκη και άλλων προσωπικοτήτων να «διακοπεί η μνημονιακή πορεία υποδούλωσης»

Ο Μίκης Θεοδωράκης, ο καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου του Πανεπιστημίου Αθηνών Γεώργιος Κασιμάτης και δεκάδες γνωστές προσωπικότητες της κοινωνικής δράσης, της ακαδημαϊκής διδασκαλίας, της δημοσιογραφίας και της πολιτικής από την Ελλάδα, αλλά και την Κύπρο συνυπέγραψαν έκκληση με την οποία ζητούν να γίνει σεβαστή από όλους η βούληση του ελληνικού λαού, όπως εκδηλώθηκε στο δημοψήφισμα της 5ης Ιουλίου και να διακοπεί η μνημονιακή πορεία «καταστροφής και υποδούλωσης».

Στην έκκληση υποστηρίζεται ότι το πρόγραμμα που εφαρμόζεται από το 2010, παραβιάζει κατάφωρα το Σύνταγμα, το ευρωπαϊκό και το διεθνές δίκαιο. Ότι, επίσης, προκάλεσε ήδη τη μακράν μεγαλύτερη οικονομική και κοινωνική καταστροφή στην Ευρώπη μετά το 1945. Η Ελλάδα, λένε οι υπογράφοντες, χρησιμοποιείται ως «πειραματόζωο», για να δοκιμαστούν οι μέθοδοι καταστροφής του ευρωπαϊκού κοινωνικού κράτους και της ευρωπαϊκής δημοκρατίας.

Για να διατηρηθούν οι πιο βασικοί όροι ηθικής και υλικής επιβίωσης του ελληνικού λαού, υποστηρίζουν οι υπογράφοντες, αυτό το πρόγραμμα πρέπει να διακοπεί, κατά προτίμηση σε συμφωνία με τις άλλες χώρες της ΕΕ, ή, αν αυτό δεν είναι δυνατό, μονομερώς. Δεν υπάρχει άλλος δρόμος να σωθεί η Ελλάδα και ο ελληνικός λαός.

Οι υπογράφοντες προειδοποιούν ότι η νέα συμφωνία, που συνομολογήθηκε με «εξευτελιστικούς» και «παράνομους» τρόπους, όπως τους χαρακτηρίζουν, θα οδηγήσει σε αρπαγή της δημόσιας και ιδιωτικής περιουσίας των Ελλήνων, περιλαμβανομένων των πρώτων κατοικιών, της γης των αγροτών και των τραπεζών.

Το κείμενο της έκκλησης επικρίνει σφόδρα την κυβέρνηση γιατί ενεργεί μετά το δημοψήφισμα, ωσάν να είχαν ψηφίσει «Ναι» οι Έλληνες και γιατί, αντί να οργανώνει την άμυνα της χώρας, ενσταλάζει «αποθάρρυνση», «φόβο» και «πανικό» στον ελληνικό λαό. Επικρίνει τα δύο κόμματα που κυβερνούν, καθώς παρότι επαγγέλθηκαν τη διακοπή του μνημονιακού προγράμματος, επί τρία χρόνια και μέχρι την τελευταία στιγμή, ούτε ετοιμάστηκαν, ούτε προετοίμασαν τον ελληνικό λαό και τη χώρα για το πολύ πιθανό ενδεχόμενο μιας σύγκρουσης.

Οι υπογράφοντες καλούν τον ελληνικό λαό, σε μια από τις πιο δραματικές στιγμές της ιστορίας του «να μην το βάλει κάτω, να μη χάσει το θάρρος και την ευθυκρισία» του. Θυμίζουν ότι οι πατεράδες και οι παππούδες των σημερινών Ελλήνων άντεξαν, επιβίωσαν, αντιστάθηκαν και νίκησαν και στη γερμανική κατοχή του 1941-44 και στη φοβερή πείνα του 1941-42. Εκφράζουν την βεβαιότητα ότι το «φιλότιμο και ο πατριωτισμός των Ελλήνων» θα υπερισχύσουν τελικά του φόβου και ότι η Ελλάδα, η Δημοκρατία και η Δημοκρατική Ευρώπη θα νικήσουν.

Επίσης οι υπογράφοντες παροτρύνουν τους Έλληνες πολίτες «να οργανωθούν και να παλέψουν άμεσα για να βοηθήσουν τους πιο αδύνατους να αντιμετωπίσουν την πείνα, την αρρώστια, την ανέχεια, για να στηρίξουμε την αξιοπρέπεια των ανθρώπων, να βάλουν πλάτη για να μη διαλυθούν, από το τρίτο και χειρότερο μνημόνιο, οι πιο βασικές λειτουργίες της κοινωνίας και του κράτους […] να αντισταθούν, όπου μπορούν και όπως μπορούν, στην επιβολή των νέων αντιλαϊκών μέτρων» Καλούν τον ελληνικό λαό «να βγάλει τα οδυνηρά αλλά αναγκαία συμπεράσματα από την εμπειρία του και να οικοδομήσει ένα σοβαρό και αξιόπιστο μέτωπο αντίστασης, να μην ξαναεμπιστευτεί τυφλά αυτοσχέδιους σωτήρες, τυχοδιώκτες και καιροσκόπους».

Εκτός από τον Μ. Θεοδωράκη και τον Γ. Κασιμάτη, την έκκληση υπογράφουν, μεταξύ άλλων και οι εξής: Ο ομότιμος καθηγητής του ΕΜΠ, Βένιος Αγγελόπουλος, ο καρδιολόγος Γιώργος Βήχας, μέλος του ΔΣ του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών, εκ των εμπνευστών και πρωτεργατών του Κοινωνικού Ιατρείου Ελληνικού, ο ψυχίατρος Κλεάνθης Γρίβας, ο Στάθης Κουβελάκης, καθηγητής στο King’s College του Λονδίνου, ο βουλευτής Αμμοχώστου Νίκος Κουτσού, ο αντιπρόεδρος του Γενικού Συμβουλίου της ΑΔΕΔΥ Μάριος Κρητικός, ο Γιάννης Μαύρος, μέλος του Εθνικού Συμβουλίου Διεκδίκησης των Γερμανικών Οφειλών προς την Ελλάδα, ο δικηγόρος Δρ. Συνταγματικού Δικαίου Δημήτρης Μπελαντής, η οικονομολόγος Μαρία Νεγρεπόντη-Δεληγιάννη, τρεις φορές εκλεγείσα Πρύτανης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, η καθηγήτρια αρχιτεκτονικής στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Ελένη Πορτάλιου, ο σκιτσογράφος Στάθης, ο Πρέσβης Θέμος Στοφορόπουλος και ο δημοσιογράφος Μιχάλης Στυλιανού, διευθυντής της ελληνικής εκπομπής της Γαλλικής Ραδιοφωνίας κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής δικτατορίας

(το μέιλ επικοινωνίας των υπογραφόντων την έκκληση είναι defend.democracy.in.Greece@gmail.com).

 

Πηγή: matrix24.gr

 

 

..345